تقریباً درمانی فناوری دانشگاه دانشگاه

تقریباً: درمانی فناوری دانشگاه دانشگاه حسن روحانی رییس جمهور خدمات درمانی درمان بیماری ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات مذاکره با سرمربی ردی! ، کرانچار گزینه مهم هدایت تیم فوتبال امید

مسئولان فدراسیون فوتبال زلاتکو کرانچار سرمربی سابق سپاهان را جهت سرمربیگری در تیم امید در نظر گرفته‌اند و این مربی کروات گزینه مهم هدایت تیم المپیک است. 

مذاکره با سرمربی ردی! ، کرانچار گزینه مهم هدایت تیم فوتبال امید

کرانچار گزینه مهم هدایت تیم فوتبال امید/ مذاکره با سرمربی ردی!

عبارات مهم : ایران

مسئولان فدراسیون فوتبال زلاتکو کرانچار سرمربی سابق سپاهان را جهت سرمربیگری در تیم امید در نظر گرفته اند و این مربی کروات گزینه مهم هدایت تیم المپیک هست.

به گزارش مهر، فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران به دنبال گزینش سرمربی تیم امید است تا این تیم با آمادگی کامل جهت بازی های آسیایی جاکاراتا آماده شود؛ هرچند این تیم تا الان هم وقت زیادی را از دست داده است و کمیته فنی طبق برنامه باید آخرهای ماه قبل سرمربی را معرفی می کرد.

مسئولان فدراسیون طی روزهای گذشته با چندینه سرمربی داخلی و خارجی مذاکراتی داشته اند. حتی مهدی تاج مدیر فدراسیون فوتبال هم روز گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد که این مذاکرات ادامه دارد و تا این هفته، نام سرمربی اعلام خواهد شد.

مذاکره با سرمربی ردی! ، کرانچار گزینه مهم هدایت تیم فوتبال امید

زلاتکو کرانچار سرمربی سابق تیم سپاهان که این فصل نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کند، یکی از گزینه های مهم فدراسیون فوتبال است و حتی محمدرضا ساکت دبیر فدراسیون فوتبال روز گذشته مذاکراتی با این سرمربی کُروات داشته است.

کرانچار که چند روزی است به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده مد نظر مسئولان فدراسیون است تا مذاکرات جدی با وی صورت بگیرد. البته عنوان شده است وی در یکی از هتل های پایتخت کشور عزیزمان ایران با مسئولان فدراسیون نشست داشته ولی اینکه به چه نتیجه ای رسیده اند مشخص نیست.

مسئولان فدراسیون فوتبال زلاتکو کرانچار سرمربی سابق سپاهان را جهت سرمربیگری در تیم امید در نظر گرفته‌اند و این مربی کروات گزینه مهم هدایت تیم المپیک است. 

کرانچار آذرماه سال ۱۳۹۳ هم گزینه مهم سرمربیگری تیم امید کشور عزیزمان ایران با مدیریت حبیب کاشانی بود ولی دخالت های وزارت ورزش در نهایت حضور این سرمربی در تیم امید را منتفی کرد و تیم کشور عزیزمان ایران با هدایت محمد خاکپور هم به المپیک راه نیافت.

واژه های کلیدی: ایران | سرمربی | فوتبال | مسئولان | روز گذشته | سرمربی تیم | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار