تقریباً درمانی فناوری دانشگاه دانشگاه

تقریباً: درمانی فناوری دانشگاه دانشگاه حسن روحانی رییس جمهور خدمات درمانی درمان بیماری ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری «لابی» اکران می‌شود

کارگردان «لابی» : «طراحی پوستر و تیزرهای تبلیغاتی فیلم در حال انجام است که بعد از قرارداد با سرگروه سینمایی که در حال مذاکرات با آنها هستیم و در عالی ترین وقت ف

«لابی» اکران می‌شود

«لابی» اکران می شود

عبارات مهم : خاطره

کارگردان «لابی» : «طراحی پوستر و تیزرهای تبلیغاتی فیلم در حال انجام است که بعد از قرارداد با سرگروه سینمایی که در حال مذاکرات با آنها هستیم و در عالی ترین وقت فیلم را اکران می کنیم.»

محمد پرویزی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «لابی» در ارتباط با آخرین اوضاع این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: پروانه نمایش این فیلم صادر شده است است و در حال طراحی پوستر و تیزرهای تبلیغاتی هستیم که بعد از قرارداد با سرگروه سینمایی که در حال مذاکرات با آنها هستیم و در عالی ترین وقت فیلم را اکران کنیم.

وی در ادامه افزود: این فیلم به دلایلی در زمانی که باید اکران می شد نشد. امیدوارم «لابی» در وقت اکران دیده شود و مخاطبان از آن استقبال کنند. این فیلم، فیلمی پر بازیگر و تلفیقی است و هرکس نقش کوتاهی در آن دارد. حتی خود بازیگران همه پروسه خود را در فیلم دنبال کردند و یکپارچگی فیلم را ندیده اند.

پرویزی در خصوص فعالیت های اخیرش خاطرنشان کرد: مشغول نگارش فیلمنامه جدیدم هستم و امیدوارم آخرهای امسال پیش تولید آن را شروع کنم. بعد از پخش فیلم هایم، ساخت فیلم جدیدم را که سرمایه گذار آن هم معلوم است شروع می کنم.

کارگردان «سمفونی تولد» در پاسخ به این پرسش که ژانر فیلمنامه تازه هم مانند فیلمنامه های قبلی است یا خیر؟ افزود: تمرکز من روی خاطره است و چیزی جز این هم بلد نیستم و در همه فیلمنامه هایم رگه های دغدغه خاطره موجود هست. اعتقاد دارم که کسی که فیلمنامه را می نویسد و آن را کارگردانی می کند نمی تواند ژانر آن را به سادگی عوض کردن دهد و می تواند به دغدغه هایش ابعاد دهد.

«لابی» که فیلمی اجتماعی هست، در هتل نووتل واقع در فرودگاه امام خمینی فیلمبرداری شده است است و بازیگرانی چون شهاب حسینی، ساره بیات، سحر دولتشاهی، مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، علیرضا آقاخانی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت دوست، مهرداد صدیقیان، آزاده صمدی، آرزوی بزرگ درویش، سام نوری، هستی مهدوی فرد، مهسا همتی، مارن میلر، سارا منجزی پور و الهام جعفرنژاد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان «لابی» آمده است: قصه مسافرانی که بارها زیاد از وزن چمدان هایشان خاطره حمل می کنند. اسیر اتاق ها، راهروها و لابی ها میان خود و میان دیگران.

«لابی» اکران می‌شود

واژه های کلیدی: خاطره | سینمایی | فیلمنامه | کارگردان | کارگردانی | کارگردان فیلم | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار