تقریباً درمانی فناوری دانشگاه دانشگاه

تقریباً: درمانی فناوری دانشگاه دانشگاه حسن روحانی رییس جمهور خدمات درمانی درمان بیماری ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری دور از ارزش من است که جهت دریافت نقش وارد تناوب روابط شوم / حشمت آرمیده

حشمت آرمیده گفت: این روزها پیشنهاد بازی به من داده نمی شود. تنها یک پیشنهاد داشتم که قرار بود در شهر چابهار ساخته شود که به علت وحشت از هواپیما در آن حضور پیدا

دور از ارزش من است که جهت دریافت نقش وارد تناوب روابط شوم / حشمت آرمیده

حشمت آرمیده: دور از ارزش من است که جهت دریافت نقش وارد تناوب روابط شوم

عبارات مهم : سینما

حشمت آرمیده گفت: این روزها پیشنهاد بازی به من داده نمی شود. تنها یک پیشنهاد داشتم که قرار بود در شهر چابهار ساخته شود که به علت وحشت از هواپیما در آن حضور پیدا نکردم.

به گزارش میزان، حشمت آرمیده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون راجع به فعالیت های اخیر خود گفت: این روزها پیشنهاد بازی به من داده نمی شود.تنها یک پیشنهاد داشتم که قرار بود در شهر چابهار ساخته شود که به علت وحشت از هواپیما در آن حضور پیدا نکردم.

او به همین جهت افزود: سلیقه تهیه کنندگان و کارگردانان به سمتی رفته است که تنها به دنبال جوانان جهت بازی در نقش ها می روند. در کنار این مسئله واقعیت این است که در یک فیلم با ۲۰ بازیگر، ۱۰ زن و ۱۰ مرد جوان تنها یک مرد هم سن و سال من حضور دارد.

این بازیگر پیشکسوت راجع به اوضاع تولید آثار نمایشی اظهار کرد: در گذشته آثار زیادی ساخته می شد و ما بازی می کردیم ولی در حال حاضر سینما به چند گروه تخصیص داده شده است دارد که در همه فیلم ها حضور پیدا می کنند یعنی آرتیست های یک فیلم با فیلم دیگر یکی است که چنین وضعیتی به رابطه در دریافت نقش ها بر می گردد و به هیچ عنوان اتفاق خوبی نیست.

آرمیده در ادامه تاکید کرد: در سینما سال گذشته نقش کوتاهی به من داده شد و بعد از آن تا کنون پیشنهاد بازی به من نشده هست. من در سن و سالی نیستم که در محافل حضور پیدا کنم تا دیده شوم و دور از ارزش من است که جهت دریافت نقش ها وارد تناوب روابط شوم. من کنار هستم، اگر جهت بازی من را بخواهند و زنگ بزنند می روم و اگر نخواهند نمی روم.

او با اشاره به ضعف و نبود خانواده در آثار توضیح داد: ضعف در فیلمنامه و نداشتن محتوا باعث شده است است در فیلم ها خانواده نداشته باشیم. فیلمنامه نویسان باید متن خوب بنویسند. اکثریت آثار که می بینید ناگهان تمام می شوند یعنی اثری که همه چیز آن خوب و قشنگ جلو می رود آخر خوبی ندارد.

بازیگر «سریال زمانه» با کنایه از تجربه شخصی خود در بازیگری خاطرنشان کرد: در اثری من به همراه ۳ بازیگر دیگر نامزد دریافت یک نقش بودیم که بالاخره سه نفر کنار گذاشته شدند و من را گزینش کردند ولی نمی دانم این گزینش براساس ارزان قیمت تر بودنم و یا بازی بهتر نسبت به سایرین بود.

دور از ارزش من است که جهت دریافت نقش وارد تناوب روابط شوم / حشمت آرمیده

واژه های کلیدی: سینما | بازیگر | دریافت | بازیگری | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار