تقریباً درمانی فناوری دانشگاه دانشگاه

تقریباً: درمانی فناوری دانشگاه دانشگاه حسن روحانی رییس جمهور خدمات درمانی درمان بیماری ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی اتفاقاتی که اخیرا افتاد، نشان‌دهنده نیاز به گفت‌وگوی ملی است / محمدعلی پورمختار

محمدعلی پورمختار، عضو فراکسیون ولایت تاکید کرد: اتفاقاتی که اخیرا در کشور افتاد این را نمایان‌تر کرد که به گفت‌وگوی ملی و وحدت نیاز هست. او اعتقاد است که گفت‌وگ

اتفاقاتی که اخیرا افتاد، نشان‌دهنده نیاز به گفت‌وگوی ملی است / محمدعلی پورمختار

محمدعلی پورمختار: اتفاقاتی که اخیرا افتاد، نشان دهنده نیاز به گفت وگوی ملی است

عبارات مهم : سیاسی

محمدعلی پورمختار، عضو فراکسیون ولایت تاکید کرد: اتفاقاتی که اخیرا در کشور افتاد این را نمایان تر کرد که به گفت وگوی ملی و وحدت نیاز هست. او اعتقاد است که گفت وگو میان جناح ها در شرایط امروزی یک ضرورت است آیا که شعار دشمن های ایجاد اتحاد میان همه نیروهای معاند و مخالف نظام است.

محمدعلی پورمختار نماینده کبودرآهنگ و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت وگو با اعتمادآنلاین با تاکید بر لزوم انجام گفت وگوی ملی، گفت: جناح ها باید عاقل باشند و ضرورت ها، اهمیت ها و نیازهای مردم و کشور را خوب تشخیص دهند تا به جای اینکه به رفتارهای سیاسی دست بزنند اتفاق نظر کنند و جلسات کارشناسی و تخصصی تشکیل دهند تا به دولت و مجلس راهکار نشان دهند.

اتفاقاتی که اخیرا افتاد، نشان‌دهنده نیاز به گفت‌وگوی ملی است / محمدعلی پورمختار

وی تصریح کرد: در حوزه هایی که جناح ها حضور دارند از جمله در حوزه های سیاسی باید دست به آگاه سازی زد. در حال حاضر نسل جوان ما هیچ اطلاعی از گذشته این کشور در وقت پهلوی و دستاوردهای انقلاب ندارد و اگر هم اطلاعی داشته باشد بسیار کم هست. این آگاه سازی برعهده سیاسیون و جناح های متفاوت است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که اخیرا در کشور افتاده این را نمایان تر کرد که نیاز به گفت وگوی ملی و وحدت وجود دارد. باید روش های عملی و اجرایی جهت گفت وگوی ملی را در پیش بگیریم تا بتوانیم پرسشها را در عمل حل کنند. طبیعتا بحث های سیاسی هم ذیل آن تعریف می شود و می توانیم راجع به این مباحث هم مذاکره داشته باشیم.

محمدعلی پورمختار، عضو فراکسیون ولایت تاکید کرد: اتفاقاتی که اخیرا در کشور افتاد این را نمایان‌تر کرد که به گفت‌وگوی ملی و وحدت نیاز هست. او اعتقاد است که گفت‌وگ

پورمختار یادآور شد: به نظر می رسد گفت وگو میان جناح ها در شرایط امروزی یک ضرورت هست، آیا که شعار دشمن های ایجاد اتحاد میان همه نیروهای معاند و مخالف نظام هست. از منافقین و سلطنت طلب ها گرفته تا گروه هایی که به عناوین متفاوت به کشورهای دیگر وابستگی دارند می خواهند همه معاندان و مخالفان نظام را زیر یک پرچم جمع کنند، لذا شایسته نیست که جناح های سیاسی با هم معارضه داشته باشند و اختلاف ایجاد کنیم. ضرورت امروز ایجاب می کند که این کار صورت بگیرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا بستر گفت وگوی ملی در کشور وجود دارد یا نه، اظهارداشت: قطعا هست. بنده جداگانه با آقایانی در مجلس و بیرون از مجلس صحبت کردم و همه به گفت وگوی ملی اعتقاد دارند. ولی در عمل هیچ کس پیش قدم نمی شود و فعالیتی نمی کند بلکه بعضا بحث هایی مطرح می شود.

این عضو فراکسیون ولایت از تشکیل گروهی تحت عنوان گروه هشت به منظور ایجاد گفت وگوی ملی خبرداد و تاکید کرد: در حال حاضر قرار است گروه هشت تشکیل شود تا جناح ها با هم و در کنار هم مذاکره داشته باشند. تشکیل این گروه در بیرون از مجلس مطرح هست؛ ولی در عمل محقق نمی شود. این گروه قرار است از طیف های متفاوت چه اصلاح طلب و چه اصولگرا تشکیل شود تا هر طیف مواضع خودش را مطرح کند. در این گروه اگر نظرات به یکدیگر نزدیک شود چه بهتر و اگر نشود هم حداقل به حل پرسشها جاری و یکسان و پرسشها کشور پرداخته می شود.

اتفاقاتی که اخیرا افتاد، نشان‌دهنده نیاز به گفت‌وگوی ملی است / محمدعلی پورمختار

واژه های کلیدی: سیاسی | سیاسیون | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار